tromaktiko: Πότε θα πληρωθούν οι απογραφείς;

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Πότε θα πληρωθούν οι απογραφείς;



Ειμαι και εγω απογραφεας οσο και να προσπαθουν καποια τομεαρχες αλλα και καποιοι που κανουν οτι ξερουν οτι θα τα παρουμε τα χρηματα μας να πω και εγω...
(αφορά:http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_9653.html#more ) οτι τελειωσα την απογραφη τρεχοντας 12 ωρες καθε μερα σαν το σκυλι και τελικα μου λεει η τομεαρχης οκ δωστα να τα στειλω... Της λεω αυτο ηταν τελειωσαμε? Μου λεει ναι της λεω για κατσε λογαριασμο δεν θα μου ζητησουνε η κατι τετοιο μου θα ενημερωθεις οταν ειναι....

Φυσικα αρνηθηκα να τα παραδωσω και το ιδιο προτρεπω να κανουν ολοι οι απογραφεις ηδη οσους γνωστους εχω που ειναι απογραφεις αρνηθηκαν να παραδωσουν τα απογραφικα
οπως φαινεται δεν εχουν σκοπο να μας πληρωσουν

O Παπαδακης καθε πρωι που ασχολειτο με την απογραφη κλπ δεν ειδα να ρωτησει κανεναν αρμοδιο αυτα τα κακομοιρα παιδια που τρεχουν θα τα πληρωσει κανεις...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!