tromaktiko: Σχετικά με το υπάρχει δημοτική αστυνομία στη Λάρισα;

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Σχετικά με το υπάρχει δημοτική αστυνομία στη Λάρισα;



Mε εκανες και γελασα ....."επαναστατης"......χα χα χα!!! αξιωσα καποιον τετοιο τιτλο;
 http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_2104.html

.......εσυ χρησιμοποιησες.....χα χα χα........και γιατι να βγω στους δρομους? για να στηριξω αυτο που ξεκινησε ο 94χρονος γαλλοεβραιος πρωην διπλωματης, που υποστηριζει τη παγκοσμιοιποιηση και δρα στη σκια του Σορρος?........οχι φιλε.οι αγανακτισμενοι ειναι μοδα και θα περασει η πλατεια....εγω την επανασταση την κανω στην καθημερινοτητα μου........που ενω ολοι με πολεμουσαν στην Υπηρεσια μου επειδη δουλευα τωρα με σεβονται και ρωτουν πως να κανουν κι αυτοι πραγματα, ! οταν βγαζω βολτα το σκυλι στο ποταμι και μαζευω σε σακουλα τα κοπρανα του, οταν ειμαι σε ταμειο και κρατω τη σειρα, οταν ειμαι στο λεωφορειο και δινω τη θεση στον υπερηλικα και στον εχοντα αναγκη, στο τι δεν οδηγω λογω πρασινης νοοτροπιας..............ο καθενας κανει την επανασταση του αθορυβα και συνειδητα και οχι οπως καποιοι την προωθουν............κατσε να μπουν οι αγανακτισμενοι στη Βουλη και θα δεις χαϊρια...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!