Εκστρατεία ενημέρωσης υπέρ της κατανάλωσης ελληνικών προϊόντων αποφάσισαν να ξεκινήσουν μέσα στον Ιούνιο τα περισσότερα μεγάλα σούπερ μάρκετ της χώρας, με σύνθημα "ντύνομαι ελληνικά, τρώω ελληνικά κάνω τουρισμό ελληνικά".
Οπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδος, η εκστρατεία πραγματοποιείται ύστερα από αποδοχή της σχετικής πρότασης του "ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ - καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε".
Στην ίδια ανακοίνωση προστίθεται ότι τα σούπερ μάρκετ ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, MY MARKET, ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΑΛΑΞΙΑΣ, ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ, εντός του Ιουνίου θα εκτυπώσουν αφίσες στις οποίες θα προβάλλεται το σύνθημα "ντύνομαι ελληνικά, τρώω ελληνικά, κάνω τουρισμό ελληνικά", θα τοποθετήσουν τις αφίσες στα καταστήματά τους σε ολόκληρη την Ελλάδα και θα τυπώσουν το σύνθημα και στις πλαστικές τους σακούλες που δίνουν στους πελάτες τους για να τοποθετούν τα είδη που αγοράζουν.
"Οι Έλληνες καταναλωτές θα έχουν ακόμα μία ευκαιρία να σκεφθούν και να συνειδητοποιήσουν ότι η προτίμηση των ελληνικών προϊόντων αποτελεί καθήκον όλων μας. Έτσι μετέχουμε και εμείς οι πολίτες ενεργά στη μάχη για την καταπολέμηση της ανεργίας, τη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, της βιοτεχνίας και της βιομηχανίας μας, τη στήριξη των αγροτών και παραγωγών μας, του τουρισμού μέσα στη χώρα μας. Έτσι στηρίζουμε την εθνική μας οικονομία", σημειώνει σε ανακοίνωσή της η ΓΣΕΒΕΕ.
http://trikalagr.blogspot.com/