tromaktiko: Σχετικά με τη δήλωση του κ. Σπηλιωτόπουλου για την εισαγωγή των πολυτέκνων στα πανεπιστήμια

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Σχετικά με τη δήλωση του κ. Σπηλιωτόπουλου για την εισαγωγή των πολυτέκνων στα πανεπιστήμια



Είμαι μέλος μιας πολύτεκνης οικογένειας που απαρτίζεται από 7 μέλη...
 Αφορά http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_2245.html
Όταν πέρασα στην σχολή μου δεν έκανα χρήση του πολυτεκνικού δικαιώματος, ούτε εγώ, ούτε κανένα από τα αδέρφια μου, ούτε καν της μετεγγραφής, επίσης η σχολή που πέρασα δεν ήταν αυτό που ήθελα να σπουδάσω άσχετα αν ήταν η 1η μου επιλογή. Έχετε ιδέα γιατί? Γιατί τον καιρό που πέρασα στην σχολή, φοιτούσαν ήδη τα 2 μου αδέρφια στην ίδια πόλη και εγώ δεν είχα εναλλακτική παρά μόνο να δηλώσω τις σχολές που υπήρχαν στην συγκεκριμένη πόλη. Άσχετα αν οι γονείς μου δεν το ζήτησαν ποτέ αυτό και ποτέ δεν το έμαθαν, έξυπνο παιδί είμαι, καταλαβαίνω τις καταστάσεις ..γιατί.? Γιατί άλλο είναι να συντηρείς 3 κ 4 σπίτια με τόσα άτομα και τόσες υποχρεώσεις, και άλλο να έχεις ένα παιδί να σπουδάζει.. Δεν λέω είναι δύσκολα, αλλά μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.. Όσες σκοτούρες έχετε στο κεφάλι σας πολλαπλασιάστε το με το 3 ή το 4 και θα καταλάβετε.. Και όσον αφορά «Μάλλον τα δικά μου παιδιά κ. Σπηλιωτόπουλε είναι παιδιά, ενός κατώτερου θεού» , μάλλον ήρθε η ώρα να το ξανασκεφτείτε.. Και αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα μιας πολύτεκνης οικογένειας.. Τα συμπεράσματα δικά σας..



Φιλικά,
Αναγνώστρια.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!