tromaktiko: Μια ακόμα "διαφορετική" άποψη για τα ΜΑΤ

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Μια ακόμα "διαφορετική" άποψη για τα ΜΑΤ



Λοιπόν φίλε συν-αναγνώστη, το να πραλληλίζεις εκπαιδευτικό με ΜΑΤατζή είναι το πλέον προσβλητικό. Ως εκπαιδευτικός θα σου πω ναι...
κάνω λειτούργημα θεωρώ καθήκον μου, ευχαρίστησή μου να διδάξω τα παιδιά του συμπολίτη μου να τους μεταφέρω όσες γνώσεις έχω. Ο γιατρός και αυτός κάνει λειτούργημα σώζει ζωές, βοηθάει τον κόσμο ελαφρύνει τον πόνο. Ίσως το έργο που προσφαίρουν να είναι ανεκτίμητο, εφόσον και η ζωή του καθενός θεωρείτε ως το υπερτατο αγαθό. Ο μπάτσος δεν προσφέρει κανένα λειτούργημα φίλε μου. Δεν προστατεύει εσένα και εμένα αλλά τα αφεντικά του και τους καταπιεστές μας. Είναι γεννίτσαρος. Δεν με νοιάζει αν είναι τα κατακάθια εκεί στα ΜΑΤ ή οι ανεπιθύμητοι. Το ότι είναι από φτωχές οικογένειες κατάντησε φτηνή δικαιολογία. Και εγώ απο φτωχή είμαι πολύ φτωχή θα έλεγα, συγκεκριμένα και με νούμερα ως φοιτητής την έβγαζα με 150 ευρώ το μήνα και λιγότερα πολλές φορές. Δεν έγινα μπάτσος όμως. Ο πατέρας μου μου είχε πει από το λύκειο ακόμα, "όπου φορούν ίδια ρούχα φύγε μακριά". Πέρασα δύσκολα ρε φίλε αλλά μπορώ να σε κοιτάω στα μάτια και εσένα και τον καθένα ξέρεις γιατί; Γιατί δεν έβλαψα ποτέ κανένα επειδή υπάκουσα σε εντολές ή επειδή έκανα απλά τη δουλειά μου. Και αν κάποια στιγμή μου ζητηθεί να διδάξω διαστρεβλωμένες γνώσεις να ξέρεις ότι δεν θα το κάνω με τις όποιες συνέπειες γαι εμένα. Και τι άλλαξε πάντα το ίδιο με άλλα λόγια είναι: καρακόλια, χωροφυλάκοι (και οι συν αυτώ αγρφύλακες, παπάδες, περιπτεράδες κτλ κτλ), εσατζήδες, μπασκίνες, ΥΜΕΤ, ΜΑΤ, ΥΑΤ... και πάλι ΜΠΑΤΣΟΙ (και οι συν αυτώ παρακρατικοί, ασφαλίτες ακροδεξιές και "ακροαριστερές" οργανώσεις).

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!