tromaktiko: Απάντηση στο: Αγανακτισμένος με τους Αγανακτισμένους

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Απάντηση στο: Αγανακτισμένος με τους Αγανακτισμένους



Ρε φίλε για χαλάρωσε λιγάκι...
Τι λες...???? Είμαι 22 χρονών και έχω ψηφίσει 2 φορές...

την 1η τους ακύρωσα ΟΛΟΥΣ. την 2η τους ακύρωσα πάλι ΟΛΟΥΣ.
Γιατί ρε φίλε να πληρώσω τα σπασμένα και τα ρουσφέτια των άλλων...????
Γιατί να είναι ο βασικός μου μισθός 590¤ με το ζόρι...??? Γιατί να μου βγαίνει η Παναγία να βρω δουλεία και όταν την βρω να με εκμεταλλεύονται σαν να είμαι ζώο...?
Έκανες οικογένεια..? εγώ πως θα κάνω με 590ευρώ...??? Εγώ πως θα ανεξαρτητοποιηθώ από τους γονείς μου με 590ευρ...????ώ
Θα σε παρακαλέσω την επόμενη φορά πριν γράψεις να σκεφτείς αρκετά καλά την εποχή που ζούμε.......
ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΜΟΥ ΤΙ ΦΤΑΙΜΕ...???
ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ...
Πολεμάω για τα όνειρά μου και για όσα προσπαθούν να μου στερήσουν...
Γιατί δεν θέλω να γίνω μετανάστρια.... Θέλω να έχω ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.....

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!