tromaktiko: Καλοκαιρινά μαγαζιά - Η εξαίρεση

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Καλοκαιρινά μαγαζιά - Η εξαίρεση



Διαβάζω τις τελευταίες ημέρες αρκετά παράπονα για εξυπηρέτηση σε καλοκαιρινά μαγαζιά και περίεργες συμπεριφορές, και επειδή πιστεύω ότι όπως λέγεται το στραβό πρέπει να λέγεται και το σωστό θα σας διηγηθώ και την δικη μου ιστορία.
Το Σάββατο επισκέφθηκα φευγοντας απο την Καλλιθέα ενα καλοκαιρινό μαγαζι στην Χαλκίδα το Cococlub - beach bar στα Πολιτικά, για το οποίο μου ειχε μιλήσει ο κουμπάρος μου. Οι ανθρωποι εξυπηρετικοί και χαμογελαστοί, δεν πληρώσαμε είσοδο ούτε για ομπρέλες -ξαπλώστρες, ουτε για την χρήση της τεραστιας πισίνας. Οι τιμές ενδεικτικά 3 ευρω η μπύρα, 5 ευρω το club, 1 ευρω το παγωτο... Κάποια στιγμή θέλοντας να πάρω ενα club λέω στην κοπελιά μου να μου δώσει ψιλά, γιατι έχω 50 ευρω και μου λεει, "εχω μονο 4 ευρω", την στιγμή που περνούσε δίπλα μας, όπως έμαθα αργότερα ο υπεύθυνος του μαγαζιού. Τον βλέπω που πηγαίνει και λέει κατι σε κάποιον στον ταμείο και μας δείχνει, εγώ σαν γνήσιος Ελληνας παρεξηγήθηκα και ήμουν έτοιμος να του ζητήσω τον λόγο. Σε λίγο έρχεται μια πιατελα με ενα club "κερασμένο" από το μαγαζι. Πραγματικά οταν πέρασε διπλα μου ο υπευθυνος και μου εξηγησε οτι ακουσε την "μιση συνομιλια" με την κοπελα μου νομισε οτι δεν μας εφταναν τα λεφτα και συμφωνησε με εναν εκ των ιδιοκτητων να κεράσει το μαγαζι, μου ηρθε να βαλω τα κλαματα, ένιωσα οτι ρε φιλε υπαρχει ακομα κάτι σ αυτον τον τοπο και δεν βαζουν ολοι το κερδος πανω απ ολα. Δεν εχω καμια σχέση, ουτε εγω ουτε αλλο μελος της οικογενειας μου με τον εν λογω μαγαζι αλλα διηγούμαι την ιστορία σε όλους. Τα λιγα ευρω που εχω πλεον να χαλασω δεν θα τα δωσω σε μαγαζια που ζητανε 7ευρω για ξαπλώστρα και 7 ευρω για μπυρα που δεν τα αξιζου, αλλα σε τετοια μαγαζια που σεβονται πανω απ ολα τους ιδιους τους τους εαυτούς.
Φιλικα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!