tromaktiko: Σχετικά με: "Δημόσιος τομέας - Ιδιωτικός τομέας"

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Σχετικά με: "Δημόσιος τομέας - Ιδιωτικός τομέας"



Αφορά το Δημόσιος τομέας-Ιδιωτικός τομέας
Φίλε δημόσιε υπάλληλε, πριν αρχίσεις να λες αερολογίες, να σου υπενθυμίσω ότι εγώ στον ιδιωτικό τομέα μπορεί να δουλεύω 20 χρόνια και να παίρνω 20 ευρώ και δεν μπορώ να κρύψω τα εισοδήματα μου, όπως λες, γιατί είμαι ένας μισθωτός υπάλληλος.

Αυτούς που εννοείς εσύ είναι οι ελεύθεροι επαγγελματίες, και όχι ο ιδιωτικός τομέας.
Οπότε πριν μιλήσεις καλό είναι να ξέρεις τι λες, γιατί εμείς οι μισθωτοί του ιδιωτικού τομέα που δεν κρύψαμε ποτέ μια δεκάρα πληρώνουμε εσάς τους ελεύθερους επαγγελματίες που δεν κόβετε αποδείξεις, και εσάς τους Δημόσιους που παίρνετε τα απίστευτα επιδόματα και μισθούς.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οικογένεια γείτονα που έχω, ο ένας στην ΔΕΗ έχει πάρει σύνταξη από τα 48, και η άλλη δημόσιος υπάλληλος με 5 παιδιά που τα έσπειρε, είναι όλα μικρά και με τις άδειες που έχει πάρει έχει να δουλέψει 10 χρόνια.

Όπως καταλαβαίνεις όλους αυτούς τους Δημόσιους τους πληρώνω εγώ, όπως εγώ πληρώνω τον μισθό σου επίσης.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!