tromaktiko: Το Hotmail κηρύσσει πόλεμο στο «γκρίζο mail»

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Το Hotmail κηρύσσει πόλεμο στο «γκρίζο mail»



Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Microsoft, περίπου το 75% των e-mail που χαρακτηρίζονται από τους χρήστες ως spam... στην πραγματικότητα ανήκουν στην κατηγορία του «γκρίζου e-mail» (graymail). Σε αυτήν εντάσσεται ηλεκτρονική αλληλογραφία όπως newsletter, προσφορές προϊόντων και ενημερώσεις από ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, που ο χρήστης λαμβάνει ως αποτέλεσμα της εγγραφής του στις αντίστοιχες νόμιμες ιστοσελίδες. Αυτό που προβληματίζει τους χρήστες είναι ο αριθμός των μηνυμάτων που λαμβάνουν σε καθημερινή ή εβδομαδιαία βάση. Ο ολοένα αυξανόμενος όγκος διακίνησης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας τέτοιου τύπου, συνεπάγεται την υπερφόρτωση του φακέλου εισερχομένων (inbox).

Λαμβάνοντας υπόψη τις παραπάνω παραμέτρους, η Microsoft προχώρησε στην αναβάθμιση του Hotmail, ενσωματώνοντας σημαντικά νέα εργαλεία, που δίνουν τη δυνατότητα στο χρήστη καλύτερου ελέγχου του φακέλου εισερχομένων, με ιδιαίτερη έμφαση στην αντιμετώπιση του “γκρίζου email”. Ωστόσο, η έμφαση δεν δόθηκε μόνο σε επίπεδο χρήστη. Ταυτόχρονα με τη θωράκιση των χρηστών, κατέστη πολύ δυσκολότερο για τους spammers να χρησιμοποιούν τους servers του Hotmail για να στέλνουν τα μηνύματα αυτά.

Ως εκ τούτου, οι χρήστες Hotmail θα έχουν πλέον στη διάθεσή τους τα ακόλουθα εργαλεία:

• Έξυπνο φιλτράρισμα newsletter το οποίο επιτρέπει στο χρήστη να επισημαίνει και να σβήνει newsletter με μια κίνηση. Επιπλέον δίνει τη δυνατότητα της άμεσης ενημέρωσης της σχετικής ιστοσελίδας για διακοπή παραλαβής ενημερώσεων.
• Κατηγορίες και ενισχυμένες δυνατότητες διαχείρισης φακέλων που προσφέρουν στο χρήστη τη δυνατότητα να κατηγοριοποιεί τα email του στο φάκελο εισερχομένων, αξιοποιώντας τη νέα στήλη κατηγοριών, χωρίς να χρειάζεται να τα καταχωρεί σε πολλούς διαφορετικούς φακέλους. Ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία και να την εφαρμόσει αυτομάτως σε όλα τα σχετικά e-mail.
• Προγραμματισμένο καθάρισμα που επιτρέπει την αυτόματη εκκαθάριση των e-mail μιας συγκεκριμένης χρονικής περιόδου, απομακρύνοντας για παράδειγμα παλιά newsletter και προσφορές που έχουν λήξει. Επίσης ο χρήστης μπορεί να κρατήσει μόνο το πιο πρόσφατο e-mail από κάποιον παραλήπτη.
• Σημαίες ("Flags done right") που τοποθετούν τα e-mail με προτεραιότητα στην κορυφή του φακέλου εισερχομένων, κρατώντας τα εκεί ακόμα και όταν εισέρχεται επιπλέον αλληλογραφία. Παράλληλα, ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει κανόνες για την τοποθέτηση σημαίας στα εισερχόμενα από συγκεκριμένο αποστολέα.
• Γρήγορες ενέργειες δηλαδή button που εμφανίζονται όταν ο χρήστης περνάει το ποντίκι πάνω από ένα e-mail και του επιτρέπουν είτε να το σβήσει, είτε να βάλει σημαία, είτε να κάνει εκκαθάριση (sweep), γρήγορα με μια κίνηση. Ο χρήστης μπορεί επίσης να προσαρμόσει το περιβάλλον εργασίας προσθέτοντας ή αφαιρώντας button βάσει των εργασιών που πραγματοποιεί πιο συχνά.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!