Ειδικότερα, η online διαφημιστική δαπάνη αυξήθηκε κατά 15,4% φτάνοντας τα 17,7 δισ. δολάρια, όταν την ίδια περίοδο η συνολική διαφημιστική αγορά στην Ευρώπη αυξήθηκε μόλις κατά 5%. Αξίζει επίσης να αναφερθεί ότι η online διαφήμιση αντιπροσωπεύει περίπου το 20% του συνόλου της ευρωπαϊκής αγοράς διαφήμισης. Σε ορισμένες αγορές μάλιστα ξεπερνάει το ποσοστό αυτό (Μεγάλη Βρετανία 29%, Δανία 28%).
Όπως αποκαλύπτει η έρευνα, η online display διαφήμιση εμφανίζεται ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή online διαφήμισης στην Ευρώπη, με μέσο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 21%. Social media, video και mobile συνέβαλλαν στην αύξηση αυτή της online display διαφημιστικής δαπάνης.
Η online display διαφήμιση παρουσίασε αύξηση άνω του 20% σε αρκετές αγορές- ώριμες αλλά και αναπτυσσόμενες- κατά τη διάρκεια του 2010. Ποσοστά αύξησης υψηλότερα του μέσου όρου εμφανίστηκαν στην Ιρλανδία (31%), την Ισπανία (29%) και την Ρωσία (27%).
Το search συνέχισε να αναπτύσσεται παρουσιάζοντας αύξηση 15,6%. Εξακολουθεί έτσι να παραμένει η μεγαλύτερη κατηγορία στην online διαφήμιση, κατέχοντας το 45% της συνολικής online διαφημιστικής δαπάνης, σε σύγκριση με το 33% για την display και το 22% για τα classifieds. Μερικές από τις πιο καθιερωμένες αγορές βιώσαν μικρότερες αυξήσεις (Μεγάλη Βρετανία 10%, Γαλλία 10%), ενώ πολλές χώρες είδαν εκρηκτική αύξηση (Ουγγαρία 44%, Πολωνία 31%).
Για πρώτη φορά φέτος στην έρευνα συμπεριλαμβάνεται και η αγορά της mobile διαφήμισης. Παρόλο που τα στοιχεία της mobile διαφημιστικής δαπάνης είναι διαθέσιμα μόνο για 12 από τις 25 χώρες, επιβεβαιώνουν πως η πολυαναμενόμενη απογείωση της mobile διαφήμισης έχει ήδη πραγματοποιηθεί χάρη στην έλευση των smartphones και των apps. Σε αυτές τις αγορές η mobile διαφημιστική δαπάνη αντιπροσωπεύει ήδη το 2% με 3% της συνολικής online διαφημιστικής δαπάνης.