tromaktiko: Απάντηση Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου στο παράπονο αναγνώστη - δανειολήπτη

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Απάντηση Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου στο παράπονο αναγνώστη - δανειολήπτη



Αφορά Ρυθμίσεις δανείων από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο
Αν καλέσετε το 210 – 3294192 , θα εξυπηρετηθείτε άμεσα, καθότι οι συνάδελφοι είναι ενημερωμένοι για την περίπτωση αυτή.

Ενημερωτικά, «το ΤΤ παρέχει προγράμματα ρυθμίσεων τόσο για στεγαστικά και καταναλωτικά δάνεια τα οποία είναι ενήμερα, όσο και ειδικά προγράμματα σε όσα βρίσκονται ήδη σε καθυστέρηση, προσπαθώντας να εξυπηρετεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, σε ασφαλή και λογικά πλαίσια πάντα, τους πελάτες του.

Οι επιλογές είναι πολλές (επιμήκυνση, περίοδος χάριτος με καταβολή ή μη καταβολή δόσεων, δυνατότητα πληρωμής των καθυστερημένων οφειλών ξεχωριστά κ.λ.π.) και είναι έτσι σχεδιασμένες ώστε να ικανοποιούν τον πελάτη.

Ιδιαίτερη θερμή υποδοχή είχαν οι ευνοϊκές ρυθμίσεις που σχεδιάστηκαν για δανειολήπτες δημόσιους υπαλλήλους, το εισόδημα των οποίων έχει πληγεί πάρα πολύ το τελευταίο διάστημα.

Το Τ.Τ. συμβάλλει από τη μεριά του στην οικονομική ανακούφιση των δανειοληπτών, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι η Τράπεζα, παρακολουθώντας τις εξελίξεις της αγοράς, από το 2010, σχεδίασε και διαθέτει ειδικά προγράμματα και για ανέργους με σκοπό τη σημαντική ελάφρυνση των ανθρώπων αυτών από τις μηνιαίες δανειακές τους υποχρεώσεις.

Οι πελάτες μπορούν να ενημερωθούν σε όλο το Δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας καθώς και των ΕΛ.ΤΑ. υποβάλλοντας στη συνέχεια απλά μία σχετική αίτηση.»

Η ομάδα Γραφείου Τύπου και Digital Media του ΤΤ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!