Φιλε μου εσυ που απαντησες, με απελυσαν γιατι εψαχναν να βρουν θυμα, γιατι ενήργησα συμφωνα με την αυστηρη γραμμη που μου επεβαλαν, με ζοριζαν να κλεινω τις γραμμες, να είμαι...
απολυτος κ στο τελος που παραπονεθηκε ο πελατης οτι δεν τον εξυπηρετησα σωστα μου γυρισαν ολα μπουμερανγκ... Πολλοι αξιολογοι συναδελφοι απολυθηκαν με γελοιες δικαιολογιες. Μακαρι κανεις να μην βρεθει ποτε σε τετοια θεση. Καταλαβαινω οσους παραπονιουνται αλλα μερικα πραγματα πρεπει και ο πελατης να τα βλεπει οπως πραγματικα ειναι. Ολα τα σχολια που διαβασα αφορουσαν παραπονα προς τις εταιριες, με τα διαφημιστικα τρικ κ τις πολιτικες τους. Δεν ανεβασα το ποστ σαν εκπροσωπος των εταιριων. Απλα να εξηγησω 5 πραγματα να καταλαβουν οι απλοι χρηστες πως λειτουργει το υπηρεσια κ γενικοτερα η τεχνολογια αυτη την στιγμη στην Ελλαδα.
Οπως αναφερθηκε απο καποιους, αν δεν σας κανουν οι υπηρεσιες μην τις επιλεγετε, ειναι απλο, κι εγω θα ηθελα upload 10mbit αλλα δυστυχως συμβιβαζομαι στα τωρινα δεδομενα. Αυτα ειναι τα εμπορικα πακετα, ορισμενες εταιριες ειναι απολυτες στο πακετο εως 24, αλλες εχουν και εναλλακτικες ταχυτητες. Διαλεγεις και παιρνεις....
Καλως η κακως αυτη η πολιτικη υπαρχει στην Ελλαδα... εως 24, και οσο πιασεις συμφωνα με τις προδιαγραφες του δικτυου της περιοχης σου.
Επισης επιλεγει ο κοσμος μια νεα τεχνολογια, κυριως οι μεγαλυτερης ηλικιας, με το οποιο δεν ειναι εξoικειωμενοι, το τεχνικο τμημα δεν ειναι τμημα εκμαθησης υπολογιστων / προγραμματων / χρησης smartphone. Εχεις καλεσει για να σου λυσουν ενα προβλημα, κ οι περισσοτερες κλησεις αφορουν προβληματα που δεν αφορουν τις αρμοδιοτητες του τεχνικου / προβληματα υπηρεσιας, απαιτουν παρολαυτα κ πολλες φορες με ασχημο τροπο να λυσεις το προβλημα!
Οταν εχεις καλεσει τεχνικο για προβλημα αποσυνδεσεων, σου λεει ο τεχνικος το τηλεφωνο σας εχει προβλημα, βραχυκυκλωνει την γραμμη κ σου απανταει ο πελατης το τηλεφωνο δεν εχει προβλημα, μπορω και μιλαω, εδω και 15 χρονια λειτουργει μια χαρα, μπορει να μην ειναι γνωστης της τεχνολογιας αλλα οταν απαιτει την λυση και δεν δεχεται την απαντηση συγνωμη, αλλά ο τεχνικος τι να κανει απο κει και περα;;;
Δεν ζητησα σε κανεναν να ειναι γνωστης της τεχνολογιας, αυτο που ζητειται ειναι μια περιγραφη του προβληματος για να καταλαβουμε τι συμβαινει και να δωσουμε σωστη λυση στο προβλημα.
Χειροτεροι δεν ειναι οι ανιδεοι.... ειναι αυτοι που το παιζουν γνωστες κ τεχνικοι. Σε καλει ο δηθεν τεχνικος κ του λες να περασει στατικες IP στο TCP/IP της τοπικης συνδεσης κ ειναι λες κ του μιλησες κινεζικα.
Εφοσον επιλεγετε μια υπηρεσια, ενα smartphone, ενημερωθειτε σωστα, υπαρχει κ εγχειριδιο χρησης, υπαρχουν οδηγιες στο ιντερνετ, ενημερωθειτε!
To 90% των προβληματων που επαιρνα καθε μερα ηταν στον χωρο του πελατη, απειροελαχιστοι πελατες ηταν συνεργασιμοι και δεκτικοι στις οδηγιες μου / συμπερασματα μου. Οταν σε μια πριζα βαζεις 4 διακλαδωτες με 1 φιλτρο κ 500 καλωδια μπορει καποια στιγμη να λειτουργησε αλλα καποια στιγμη θα βραχυκυκλωσει. ε λοιπον ηρθε η στιγμη! Εφοσον αποφασιζεις κ καλεις για τεχνικη υποστιριξη δεξου την λυση (οτι φταιει η συνδεσμολογια η η συσκευη) η αναζητησε εναλλακτικη βοηθεια. Το οτι κατι λειτουργουσε δεν σημαινει οτι θα λειτουργει για παντα!
Δεν θελω να πω αλλα, διαχωριστε τα παραπονα προς τις εταιριες και τις πολιτικες τους. Ο τεχνικος δεν ειναι μερος ολου αυτου του σκηνικου! Ακολουθει οδηγιες και προσπαθει για το καλυτερο, γιατι οπως ανεφερα και στο προηγουμενο post, ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ