tromaktiko: Απάντηση στο: Είμαι έξαλλος με εσάς τους εκπαιδευτικούς

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Απάντηση στο: Είμαι έξαλλος με εσάς τους εκπαιδευτικούς



Είναι, πραγματικά, άξιο απορίας το γεγονός ότι κάποιος μπαίνει στη διαδικασία να μας γράψει τα παράπονά του και να μας εκφράσει το πόσο έξαλλος...
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/09/blog-post_3264.html) είναι σχετικά με ένα τέτοιο θέμα. Δηλαδή ο κύριος αυτός είναι χαρούμενος που αναγκάστηκε να πάει να δουλέψει στην άλλη άκρη της Ελλάδας; Εγώ ας πούμε είμαι χαρούμενος που δουλεύω έστω και εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μου. Ωστόσο υπάρχουν πολλοί που δεν είναι και πολύ ευχαριστημένοι με το γεγονός ότι πληρώνουν 300 ευρώ ενοίκιο, 200 ευρώ δόση αυτοκινήτου (χωρίς αυτοκίνητο πώς θα πας στο κουτσοχώρι), ρεύμα, νερό τηλέφωνο ενώ αυτά τα έξοδα θα μπορούσαν να τα αποφύγουν. Παρόλα αυτά, ελάχιστοι παραπονούνται και αυτοί είναι κυρίως όσοι έχουν γυναίκα και παιδιά στην άλλη άκρη και πληρώνουν όλα τα έξοδα από δύο φορές. Και στο κάτω κάτω ρε φίλε όλοι ψάχνουν για κάτι καλύτερο αν έχουν τη δυνατότητα να το πετύχουν.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!